מחירון צמיגים מעשרות צמיגיות מובילות

בעבר בחירת צמיג הייתה משימה שיכולה הייתה לקחת לנו כמה שעות טובות, לא מעט אנרגיה ואחרי כל אלו – יתכן ופספסנו מחיר משתלם יותר או אפילו צמיגיה שיותר קרובה אלינו.

היום כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להיכנס לאינטרנט ולהתחיל בחיפוש אחר מחירון צמיגים של חברות שונות, ולאחר מכן לצאת בחיפוש נוסף אחר הצמיגיה המתאימה לנו ביותר – אז זהו, שאפשר אחרת.

באתר טייר קלאב, ריכזנו עבורכם את החיפוש הקל והמשתלם ביותר – מבחר עשיר של צמיגיות במקום אחד! תוכלו למצוא את הצמיגיה הקרובה אליכם ביותר מתוך מגוון צמיגיות בפריסה ארצית, להשוות את המחיר המשתלם ביותר ולבסוף לרכוש את הצמיג כולל פירוק והרכבה.

מחירון צמיגים
מחירון צמיגים

כיצד נקבע מחירון צמיגים?

כל גורם מקצועי ומורשה שמעוניין למכור צמיגי רכב – מחוייב בהצגת מחירון צמיגים.
בדומה לכל מחירון אחר, גם מחירון צמיגים נבחן על פי סוג ואיכות המוצר, החומר ממנו הוא מיוצר, הטכנולוגיה שמאפשרת את תהליך היצור, וכמובן עלויות הייצור, עלויות היבוא, ועוד.

הצמיגיה שמוכרת את המוצר בתוצר הסופי שלו, קובעת את המחיר על פי דגם הרכב, איכות הצמיג והתכונות שלו.

איך תדעו אילו צמיגים יתאימו למכונית שלכם?
הצמיגים שצריכים להתאים למכונית שלכם חייבים לענות על שלוש דרישות עיקריות המופיעות בספר הרכב וברשיון הרכב: מידת הצמיגים, התאמה למשקל המכונית והתאמה למהירות המרבית שלה.

אחרי שבדקתם את מחירון הצמיגים, עשיתם כבר 99% מהעבודה שלכם.
כל מה שנשאר הוא להיכנס לאתר טייר קלאב, לכתוב בחיפוש את סוג הרכב או סוג הצמיג – והחיפוש יעלה בפניכם תוצאות של מגוון הצמיגיות הקרובות אליכם עם המחיר המשתלם.

בנוסף, הצמיגים מגיעים עם אחריות של היבואן והמחיר כולל את עלויות פירוק הצמיגים הישנים, התקנה ואיזון הצמיגים החדשים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו