אאודי E-Tron – זולה וטובה מתמיד

למעשה, להגיד שאאודי e-tron הוא רכב חשמלי זה ממש להמעיט ביכולות של הרכב המופלא הזה, ממש כמו להגיד שסמארטפון הוא פשוט – טלפון.

אאודי e-tron הוא פצצת אנרגיה חשמלית שפניו פונים לעתיד והוא מכיל בתוכו לא מעט הפתעות, כאשר למעשה מדובר באחד מרכבי השטח (החשמליים) הטובים ביותר כיום בשוק, רכב שמציע את כל השפע והביצועים שחברת אאודי ידועים בה,

ההבדל היחיד הוא שמדובר ברכב שהכוח שלו מגיע מהעצמה אלקטרונית, ולא ממנועי בעירה קלאסיים ואולי.. מיושנים?

אאודי e-tron הוא לא רכב כל כך ותיק, והוצג לראשונה בשנת 2019. כשהוצג לראשונה הוא יצר הפתעה ענקית בעולם הרכב, בעיקר בגלל שבאותה תקופה לא היו לו מתחברים רבים.

לעומת זאת היום, שוק הרכבים החשמליים גדל משמעותית, וה- e-tron צריך לתת פייט ללא מעט מתחרים חשמליים שנמצאים ברמה גבוהה מאוד, כמו למשל הפורד מוסטאנג דגם Mach-E, ועוד מתחרים רבים.

עם זאת, ה- e-tron הוא בין המוצלחים בקטגוריה שלו, ולא סתם.

מה קורה ב- 2021?

ה- e-tron החדש מגיע בשנת 2021 עם תג מחיר אטרקטיבי יותר, ועם דגם חדש בתצורת ספורטבק. מעבר לכך, האאודי החדש השתפר בטווח שאליו הוא מגיע, עם תוספת של 18 ק"מ יותר מאשר הדגם הישן.

מה מציעה גרסת הבסיס של ה- etron?

כבר בגרסה הבסיסית אתם מקבלים הרבה, ובמחיר נמוך יותר מבעבר.

הגרסה הבסיסית מגיע עם מתלי אוויר דינמיים ומסתגלים, חישוקים ספורטיביים בגודל 20 אינץ', תאורת לד אחורית וקדמית, ריפודי עור יוקרתיים, מערכת חימום מושבים קדמיים, מערכת לחימום גלגל ההגה, גג נפתח פנורמי, מערכת מיזו אוויר מסוג מערכת בקרת אקלים אחורית וקדמית, מסך טאצ' בגודל 10 אינץ' עם מימשוק למערכות אפל ואנדרואיד, מערכת סטריאו איכותית עם 10 רמקולים ורדיו לוויני, וכמובן עוד הרבה מעבר לזה.

אאודי e-tron במימון רכב

ה- e-tron משווקת בחברות הליסינג במסלולי מימון רכב המאפשרים לקנות את הרכב החשמלי האיכותי הזה בתנאים חסרי תקדים, עם עד 36 תשלומים וריביות נמוכות בחברות הליסינג המובחרות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שאולי תאהבו